Terima kasih . syg korang ;)


Wednesday, August 15, 2012

Vlog Raya

Assalamualaikum.

Maaflah aku sudah lama tak update cerpen aku, tapi don't worry . lepas aku enjoy raya, aku akan update semula seperti biasa.

Ok, aku bervlog aw ! nak tengok tak ? sempena hari raya la vlog ini. Oh ye, aku bervlog bersama dengan Blog Budak Pacak iaitu Khai .

Kalau nak tahu siapa tuan punya blog budak pacak tu. sila klik SINI.

kejap ! video ini sempena #TwtUpBerbukaBersamaAnakYatim. Event ini da lepas pada 5 ogos. tapi insyaallah crew2 mereka akan buat TwtupRaya nanti , so, tweeps . jom join ?

Enjoy ;)


Selamat Hari Raya Readers. Mohon Maaf jika terkasar bahasa or terasa hati .

Btw, ada pengumuman sedikit. Pada 31 ogos ini akan ada #TwtupMerdeka. Any details boleh Follow di @TwtupMerdeka dan kena register. Target mereka untuk menjadi twtup yang terbesar di Malaysia. Moh le kita jumpa ramai2 di sana ;) Semaikan semangat kemerdekaan sambil2 tu jumpa dengan kawan2 baru ;)

Kbai.



1 comment:

Anonymous said...

Hai farah, kita jejalan kat sini. Kbai

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...