Terima kasih . syg korang ;)


Saturday, May 12, 2012

Aku suka kau.

Assalamualaikum

Aku suka kau bila kau mengusik aku semasa aku tengah down. yes ! bila aku down , aku akan mengamuk , buat muka muncung , then diam sengribu bahasa macam orang bodoh dikala kami tengah syok2 dating. betul , memang perangai aku macam tu. then kau pujuk2 aku macam tak ada orang lain mampu fahami perangai kau bila kau sayang seseorang.

Aku suka kau bila kau tiba-tiba buat suprise. kahkah. aku teringat kau masa kau beli coklat. ok , itu memang suprise memang tak jangka kan langsung. tapi aku tahu bila kau beli coklat tu. tapi sayang, coklat tu anak buat aku pergi habiskan, aku siap text lagi " coklat tu rejeki anak buah ;)" then dia kata.

"tak apa la. hehe"

Aku suka kau bila kau sanggup mengharungi pelbagai masalah dengan aku. well , aku bukan nya perfect , dan dia pun bukan nya perfect sangat. Masing2 ada masalah , tapi yang aku tahu , dia ada disisi aku semasa aku tengah menghadapi masalah.

Aku suka kau bila kau baik sangat dengan aku. aku tak tahu la kenapa. sebab aku suka kau kot ? kahkah. soalan sendiri , jawab sendiri . buduh . haha. lantak . kau memang baik, jujur aku katakan kau baik sesangat. harap bila da kahwin , tak la bertukar perangai ye dak ? hehe

Aku suka kau bila kau jeles, comei sangat ! kau jeles kan masa aku cakap aku keluar dengan officemate kat sogo ? padahal keluar dengan perempuan , aku pergi bantai cakap keluar dengan skandal. kahkahkah . kelakar. aku siap kata dating bagai, padahal ?

aku cuma pergi makan jer.

Aku suka bila kau lafaz kan kata2 keramat kau dekat aku. sebagai perempuan , aku nantikan perkataan "Aku terima nikahnya" dari bakal suami nya, tapi kau pernah berkata kau takkan permainkan perkataan itu selagi belum sampai masa nya. aww , so sweet. Mesti korang dok heran apa kata2 keramat tu kan ? ada laaaaaaaa ^^,v

Aku suka bila kau baca blog ini , then kau kata terharu nya sayang. well, tugas aku memang mengharukan kan kau ek ? hahah. ini luahan hati aku yang sejujurnya. bukan mainan. aku takkan menulis sesuatu tentang seseorang jika bukan jujur ;)) *sila terharu lagi sekali sebab entry ini tok kau ! ;))

Aku suka kau segala2 nya , tak kira kau tak henseng macam aaron ajis , tak macho macam beto kusyairi macam dalam cerita "jujur aku dayus", tapi yang penting , hati kau sayang . agama kau sayang. perangai kau sayang. yang buat aku sangat selamat disisi kau.


sengaja aku tulis bahasa kasar , kahkah. padan muka.

okbai.



4 comments:

Jemari MonteL said...

lawa le lens mat aming nih.. kaakakakakaka :p

PARAH !!! ghinduuuu :3

Jemari MonteL said...

jiwa karat rOck !!! okbaiii :p

Nyamuk Terbang said...

jiwang!! #Kbai

Lady ★ Hanna said...

bagus~ n perempuan hnya menunggu kalimah keramat aku terima nikah nya dan menjadi halal untuk suaminya~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...