Terima kasih . syg korang ;)


Sunday, November 13, 2011

Lelaki tua kahwin Perempuan Muda ?

Assalamualaikum ^^

Asal aku rasa terdengar suara2 sumbang yang mengatakan :

*ekau ni gatal sangat ke nak kahwin sampai tulis blog tajuk macam itu?


Pangg ! terasa diriku teramat gatal sekali .


Aku bukan gatal la nak kahwin , aku cuma tulis berdasarkan pengalaman aku . Mesti korang fikir aku pernah
kahwin kan ?


Pang , pang !! lagi sekali aku terasa amat miang sekali =.="


Pak cik aku adalah salah satu contoh kahwin terlewat . hakhak *asal bunyi macam perli ?

Maklumlah , dulu pakcik aku tu agak hensem *termuntah . tapi hati dia tak terbukak pun nak kahwin . sampai la arwah nenek membebel sebab tak kahwin2 lagi . terpaksa la dia cari calon nya kann ?

Tup tap2 , pakcik aku da jumpa da soul mate kunun . first time haku jumpa bakal makcik aku . makcik aku punya la muda yang amat .

Umur pakcik aku *masa itu* ialah 42 tahun . Bakal makcik aku 22 tahun . Jarak antara dorang ialah .



20 TAHUN !!


Giler ahh ! masa itu pun aku fikir.

*muda giler makcik aku nie . da nak dekat sama baya dengan aku ? 
DEKAT JE HOWKEY .

aku pun mula la stategi aku cakap dengan pakcik aku .

*muda nya , awat pilih muda sangat ?

Nak tahu dia jawab apa ?

*biar lah ! pucuk muda .

Hampeh betul -.-"



Last2 , kahwin jugak dan bahagia sampai sekarang . sudah ada anak satu da pun .


Bagi aku , tak salah sesiapa muda or tua . tapi jangan la yang tua berlagak muda pulak . sedar diri tu da tua .


peringatan untuk diri aku jugak sebenarnya . ;)

#okbai .



4 comments:

Aesya Zealous said...

pucuk muda..hahah

Arooraa")) said...

ahahha.. actually saya pun nak kawin dgn orang tua.. but xade lah tu sampai 20 tahun.. dalam 8-11 tahun tua tu kira okay lah.. haha..
jgn pelik pulak :)
kawin dgn org tua skrg ni dah mcm tren .. :)

✿INA AINAA✿ said...

Biar berkahwin dri buat bende yg xelok tym2 dah otw nak masuk liang lahat tu..hehehehehe....

Jom Makan said...

Msti mak cik kamu slalu nyanyi kat dapur ni..hehe..tpi bgus dpat suami veteran,bnyak exp..kan2?hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...