Terima kasih . syg korang ;)

Tuesday, December 20, 2011

Ya allah , terharu sat !

Assalamualaikum ^^,

Hoyeay ! selamat kembali ke meja Opis *clap clap tangan * aku pun tak tahu kenapa aku teruja pulak nak datang opis nie -.-"

Korang2 , da tengok satu video clip nie tak ? Apa ? video apa . kojaappp . aku baru nak upload nie . *buwuk nya perangai*


Ya allah . sesangat sweet weyh .

Bagi aku , susah sangat dapat keadaan macam ini . dengan restu family . dengan restu bakal mertua sana . dengan umur yang masih muda . Allah S.w.t telah menetapkan jodoh kita tak kira lah awal atau lambat .

Tapi , if u make others happy , insyaallah . God will make u happy . *quotes yg sangat terbaikk !*

Ehemmm , guys . ada sesiapa yg nak lamar saya macam tu *tetiba ayu* errrrkkk ;p

pesanan to pasangan ini : Goodluck ! saya terharu tgk vid nie . wuwuwuwu T____T . harap2 hubungan korang kekal ke syurga . aminnn ;)

p/s : Great choice of song ! suke .

#okbai .



6 comments:

Jay said...

nanti mlm i upload sebijik mcm tu masuk meminang awak ye..hehehehe:P..jgn marah farrah..gurau je..:)

Jay said...

nanti mlm i upload sebijik mcm tu masuk meminang awak ye..hehehehe:P..jgn marah farrah..gurau je..:)

wanabee said...

salam ,
hehe comelkan......
bertuah cik dena tu . ^_^

tieka said...

wahhhh...very romantik...alangkah bahagia kalu bakal suami aku pun mcm tu..mesti terharu..huhuhu..

Alongxp.com said...

untunglaaaa... hahaha

Lelaki Ini said...

bestkan dapat kawen awal!
hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...