Terima kasih . syg korang ;)


Friday, December 16, 2011

10 fakta tentang diriku

Assalamualaikum.

Buang tebiat ke apa ? tetiba ada fakta2 bagai ye dak . rasa nak lompang2 diri sendiri . tapi . mana boleh . nanti hilang kechomelan aku . hekhekhek *gelak sopan.

Fakta2 yang berikut :

1. Tak suka pakai content lens .
- Betul , aku tengok orang pakai cantik giler . tapi aku hanya mengidam je la . sebab aku tak berani masuk apa2 dekat mata ini . da la rabun . kalau buta ? tak sanggup den .

2. Suka merajuk .
- Kalau yang tak kenal aku tu , toksah la cakap "tang mana hang merajuk tu , ce tunjuk sedikit ?" masa ini aku akan cakap " ko siapa , cek kenai hang kah ?" hamekkk ! hakhak . aku suka merajuk , tapi merajuk kejap je . lepas itu okay la .

3. Degil
- aku keras kepala sedikit . kalau aku nak hitam . hitam je la . ada benda je aku boleh kompromi . tapi ada yang tak boleh . sampai ada orang kata awat aku ketegaq sangat . entah ? sifat aku paling teruk kot -.-"

4. aku suka bercakap
-Betul la . masa kat gath tu pun . aku bercakap je tanpa henti . pelik ke ? takkan ;p

5. Aku suka makan western Food .
- Korang jangan la ajak ke restauran yang ada western food ini . tak pasai2 korang kena bayar mahai2 . hahahaha . aku kadang2 ketagih makan benda alah ni . tapi makanan asal usul ku . aku tak lupa la . urmmmm ... tempoyak !

6. Aku pengumpul patung teddy bear .
- Lagi satu perangai aku yang agak kebudakkan . aku suka kumpul teddy bear ko tahu ? jangan la tanya ko nak apa hadiah masa hari jadi . aku akan jawab teddy bear besar dekat TS tu . hamekkkk ! hakhak

7. aku tak suka orang using oning time pakai tudung bawal .
- Yang ini aku pantang betul .jangan usik faham ?! aku penat2 bagi tegak . memandai ko nak rosak kan . memang kena sepak (jeritan) pakej . grrrrr

8. aku tak boleh Multitasking .
- Tangan ada dua , kaki pun ada dua . tapi otak ada satu . so , buat satu2 . jangan serabutkan kepala . Tension biler bosh mintak macam2 . tapi gaji lambat jugak bayar -.-"

9. Tak suka bila tak ada duit .
- Bila nak berjalan , make sure dalam bank mesti ada duit . kalau tak ada duit tu . jangan harap la nak ajak g mana2 . sebab aku takkan keluar . tu pun aku merayu gan member baru la nak "sedekah" duit #eh . hahahaha

10. Aku tak suka dikacau masa tidur .
- Kalau aku kena kacau , aku akan marah2 sesiapa pada pagi itu . ada bran ?

#okbai.



6 comments:

Ai-Sis said...

<-----------selalu je kacau pepagi.okay ja? :P

Woofer Storm said...

no 10 sy nak cuba..lalala~

Yuseri Yunus said...

nice....huhu

Hafiz Hafizol said...

satu lagi.. farra suke lagu a thousand years.kbai

starzieti said...

tak suke orang kacau jugak pepagi. rimas n serabut je. hee.

Muna rahimah said...

wuhyooo

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...