Terima kasih . syg korang ;)

Tuesday, December 6, 2011

Apa ? Aku Awek Retis Blog ?

Assalamualaikum .

Fuyooo , fuyoooo *sambil kelip2 mata* siapakah gerangan mamat tu yang sangat famous Amos tu ?

Mesti korang pun nak tahu kan ? ada siap jeles2 kan ?


Aku tahu la . aku kan pandai . hakhak *asal aku gelak semacam*


Eh2 , asal aku terdengar ada orang kutuk :

*Tu pun nak buat entry ke ? gedik semacam .

Suka hati aku la nak gedik ke tak ? tu pun jadi isu . atoii . kalau kau nak muntah ke hape ke ? tak payah la tengok entry aku kali ini . lepas tu baru kau tengok ;p

Nak tahu gerangan siapa yang digosip dan menggosip ?

hensem kan ?
Apa ? Siapa nama dia ? nak kenalan ? nak nombor ?

Nama dia :


Nom dia ? tidakx3 . tak boleh . bukan sikap aku nak menjaja nom orang .

Kenal dia ? Pi la tgk blog dia . pi jerit dekat shoutbox tu . hakhak ;p


Gambar mana jadi buah mulut orang ? Ini hah !


Jangan jeles . retis nie . hakhak .

p/s : aku bukan awek dia .

#okbai



9 comments:

SheyPull said...

untungla dapat gambo ngan retis..:P


JOM singgah blog saya nak...telepon pun boleh bawak penyakit?

hafiz hafizol said...

alamak..!!

Dia pun nak wat entri sal kite??

Hehe.. Tenx gf!!! kehkeh

Syahmi said...

tak terasa nak jeles pun?

Jay said...

awww.....hahaha..boleh tahan...hik hik..:P

ღ Nurrul said...

kueng2... abes sapa awek hafiz ? ? cepumas nieh ! hahaha :P

ღ Nurrul said...

kueng2... abes sapa awek hafiz ? ? cepumas nieh ! hahaha :P

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

wow...hehe

CekbOlat-bOlat said...

wahh.. untunglah ^^

Eyda Syahida said...

bhahahaha dan dan tulis sal mamat gedik tuh..

untunglahh awek retis.. hahah

woii..!! nanti ikutla HH datang ganu tau.. leh tido umah aku ^___^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...