Terima kasih . syg korang ;)


Monday, November 28, 2011

Nama2 Group facebok yang aku join .

Assalamualaikum .

Hari ini aku amat bermurah hati sebab aku bagi list2 group facebook yang selalu aku ping blog . sebenarnya banyak aku terjoin . tapi yang aku list ini sahaja aku aktif dalam facebook aku ;)
  1. Sahabat Blogger .
  2. Kami Suka Blogger .
  3. Sahabat Lulu Caldina
  4. Blogger Area.
  5. Blogger Creative
  6. Blogger Kuala Lumpur
  7. Blogger Malaya 
  8. Blogger Maniac
  9. Blogger Teman Sejati
  10. Community Blogger
  11. Crew Blogger Gempax
  12. Cute Blogger
  13. Diari Sahabat Blogger
  14. Family Blogger
  15. Geng Blogger Bersatu
  16. Geng Blogger Malaysia
  17. Geng Blogspot
  18. Hotspot Blogger
  19. ILuvBlog.com
  20. Kami Blogger Pilihan Malaya
  21. KamiJiwaSeni Blogger
  22. Kelab Blogger
  23. Komuniti Gila Blog
  24. Kongsi Link Blog
  25. Malaysian Blogger Unite
  26. Markas Blogger
  27. Port Blogger
  28. Powt stowey Blogger
  29. Rakan Blogger klik1 Malaysia
  30. Santai Blogger
  31. Selipar putus
  32. Unitesahaja.blogspot.com
  33. Blog Tinta Penaku Ping Site
  34. Kami Si blogger (official)
  35. Mari Berblogger <3 (fan malaysia)
  36. Port Blogger Jiwa Kacau
Sebelum korang add group itu , sila pastikan baca peraturan dahulu sebab ada kalangan admin2 itu kawan2 aku dan aku tak nak korang kena banned sebab tak baca peraturan .

Bagi yang ada peraturan ada spam link tu . kalau tak faham . sila tanya dekat group tu . jangan buat2 pandai lak . 

Ehem , admin2 sekalian . ada tak ganjaran tok gua . hikhik .

#okbai.



12 comments:

Pendamba Mawar said...

byk nye

Nyamuk Terbang said...

tudia...lg byk dri aku

Ku Azhar said...

terbaekk! :)

Fahmi Mahat said...

banyaknya~ ^^

Bee said...

banyak betul tu :)

Unknown said...

woh banyaknya...anyway makaseh byk..susah2 saja.. ;)


1st time visit dr tekok beriuh

Inchek Lieben said...

sahabat blogger <---bekas pesalah sekarang dah dapat join balik..bhaha

banyak nye!!!!!

RinsyaRyc said...

GILE BANYAK ...!!!... Aku ikot sb, kelab blogger, geng blogspot je ntuk ping.. ahahha

cik jannah said...

hehe. sukanyaaa ~

Hafiz Hafizol said...

wau... bagus,. rajin la dia duk link.. :)

Noraien said...

bnyak nyee group .

first time datang cnie .

hai farrah ;)

Unknown said...

perghhh byk nyeee!! haha..
kalah retiss nie~ :P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...