Terima kasih . syg korang ;)

Saturday, November 26, 2011

Entry Jiwang .

Assalamualaikum .

Aku rasa dah lama kan aku tak buat entry jiwang , maklumlah . aku bukan nya jiwang sangat pun . tapi bila aku terdengar lagu "Tercipta untuk ku".

Macam biasa , aku sebak .


Aku tak tahu la kenapa sebak sangat , maybe aku banyak berfikir pada masa lampau . Sepatutnya kisah lampau dibiarkan berlalu kan ?

Tapi , masih tak boleh nak lupakan .


Kenapa ek ? Walaupun aku bahagia hidup seperti begini , masih teringat kisah2 lama . Mengapa ?


Aku rasa Hati aku tertusuk dengan pisau jika nampak kau dengan orang lain . tapi , kau tak kisah aku dengan orang lain . itu pandangan aku la .


Aku pun beranggapan kau pun telah melupakan kisah2 kita yang terindah . Malah kau anggap benda itu sampah kan ?

Aku tak kisah benda itu dianggap sampah , tapi itu la benda mematangkan perjalanan hidup aku bahawa jangan mudah percaya kepada lelaki .

Terima kasih atas cinta kau dahulu , terima kasih atas ambil beratmu dulu , terima kasih juga Kasih mu .

Paling penting sekali ,


Terima kasih atas pengajaran hidup ku .


Aku harap engkau bahagia di dunia dan di akhirat . Amin ~



2 comments:

miss atie said...

kenangan sepahit mn pun mmg kt tak kan dapat lupekan.. atau sebenci mane pun kt kat seseorang tu, kngn bersama dia mmg sukar tuk dilupekan... kan kan??

fierul said...

kenangan memang tak dapt dilupakan walaupun pahit . jadikan dia sebagai pgajaran utk kte dimasa akan dtg supaya tak mgulangi kesilapan yang sama :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...