Terima kasih . syg korang ;)

Thursday, June 23, 2011

Sesiapa nak bagi choco kepada farra ??

Assalamualaikum semuaaaaaaaaaaaaa ^^

panjangnye ?? sampai semput2 la nak bertaip *nampak sangat menipu =.=" hehehe . bukan apa . farra kalau boleh nak ucap salam kepada reader2 yang farra sayangi . luv u la !!

farra teringin la nak makan choco malam2 buto ini . sebab . . . . . . . .
DA TERINGIN LA ?? hehhe . fikir lain la tuu .

cakap pasal choco ni kan . orang selalu keliru dengan choco and koko ?? apa beza nya pun ?? entah la . janji sedap dan sama je warna mereka ;p

teringat masa dalam zaman sekolah *nampak sangat farra da tua  , kalau boleh milo pun boleh sebat masa da teringin sangat nak makan choco . letak sedikit susu manis . perghhhhh . boleh layan perasaan tahu tak ?? betapa hebat nya penangan milo mase ketika itu .

sekarang ini mama melarang farra makan milo secara mentah sebab nanti tetiba suhu badan farra akan tinggi dan demam teruk . sebab da banyak kali da kena . tetapi dibancuh air . itu boleh . tapi mana boleh menahan nafsu makan milo weyhhhh !!

adyai . sekarang ini nafsu nak makan milo sedang membuak2 la . nak makan depan mama . 'compom2' kena habuan freeeee je .

nak curi2 masuk dapur pada waktu malam . gelap la . takut gelap dan fobia la . so , jangan nak pandai2 ajak pergi ke tempat gelap memang kena habuaaann ku nanti ;p

hmmm . apa la nasib badan . terpaksa esok beli di 7-e berdekatan . masa tu nafsu nak makan choco pun da berkurangan .

so , sesiapa nak bagi choco kepada saya ?? *winkx3

3 comments:

puteraduyong said...

hishh...tak elok memalam ni...rosak gigi tu nanti... ;)

cyAh pUnyErrr said...

hihihi...sye pon ske mratah milo....tapi dgar kata milo tak halal...uhhhh...ta leh tima knyataan..... =/

Farrah yong said...

@puteraduyong : takpe2 . gosok la gigi ;)

@cyah punyerr : tuuu la !! sangat tak patut la . sama la farra smpai terguling2 menngis . suka retah ek ?? da de geng nie ;p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...