Terima kasih . syg korang ;)

Thursday, June 23, 2011

Yeah !!!

Assalamualaikum ^^

erk .... Alhamdulillah . kenyang sudah perut ku yang tadi menyanyikan lagu 'keroncong' *tapi versi tak ada lirik ;)
farra bersyukur dapat makan makanan yang sedap2 dan berkhasiat yukkk *perli ke apa nie =.=" heheheh .

rasa hari ini semua blogger tahu hari ini ialah hari khamis . malah ada orang beranggapan khamis biasa je . tapi kebelakangan ini . fenomena 'Wordless Wednesday' sudah kembali lagi .

hah ? tak tahu ?? farra bagitahu , bagi yang da tahu . sebarkan la . lagi meriah lagi bagus . KANx3 ??

hari ini hari khamis bersamaan dengan 'SPONTANEOUS THURSDAY' hehehe .
spontaneous thursday ini lebih kurang dengan 'WORDLESS WEDNESDAY'
yang itu gambar kan . yang thursday ini hanya menggunakan ayat secara spontan .

contoh :

SAYA CANTIK ;)

kan spontan tuu . hehehe *spontan la sgt . mcm gedik je =.="

eh2 . kenapa macam rushing je nak off blog farra . oooooooohhhh , nak join ek ?? boleh2 . tapi dengan dua syarat : 
  1. like fanpage SPONTANEOUS THURSDAY & group SPONTANEOUS THURSDAY di facebook 
  2. Hanya buat pada hari khamis tahu ?? jangan pandai2 lak buat hari lain . 
tuuuu dia . senang kan ?? selamat mencuba ;)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...