Terima kasih . syg korang ;)

Monday, June 27, 2011

Jeles orang asyik mengepit dengan DSLR =.="

Assalamualaikum ^^

kebelakangan ini , ramai sangat la remaja zaman sekarang asyik mengepit je DSLR mereka . tak tahu DSLR tuu apa ?? ala , kamera yang serba canggih tuu , selalu orang pakai untuk tangkap gambar masa photoshot ke wedding ke .

so , da dapat gambaran da ?? farra jeles bukan apa , farra nak sangat pakai kamera itu sebab ada ciri2 farra nak dalam kamera itu . tapi tak tahu nama ciri itu apa . rasa auto zoom kot .

ala , yang zoom2 gambar , background blur2 gitu , hah !! da tahu kan ?? macam tuu la farra suka . tapi belum kesampaian lagi .

farra dulu rajin gak nak berphotoshot ini . tapi banyak sangat halangan yang berlaku , farra pun nekad nak berhenti la bidang modelling ini .

gambar2 pun tak tahu farra simpan mana . mungkin dalam pendrive lama . tapi da rosak . sedih je tahu ?? kenangan dekat sekolah pun dalam tuu ;(

tapi , tak apa la . kalau ada rezeki , farra cuba la balik photoshot ini sebab da kekok . da lama tak posing depan kamera . selalu syok sendiri je ;)

hmm . teringin gak nak masuk bengkel2 kecantikan . tapi selalu je ada halangan . tak apa . janji kita ada niat nak sampai ke situ , mana la tahu . dengan izin allah s.w.t , farra sampai ke bengkel itu ;)

farra rasa macam lari topik je . takpe la . hari ini nak syok sendiri sebentar . sebab otak semakin hari semakin blur macam gambar ;p

kalau sesiapa nak mengajar farra tentang kamera DSLR ini , boleh la hubungi farra di fb . *wahh!! promo gitu ;p


perasaan nya  =.="

1 comment:

sYafIk-wAy said...

tak reti reti lagi pasal DSLR neh , hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...