Terima kasih . syg korang ;)

Monday, December 3, 2012

Hajat tak kesampaian

Assalamualaikum.

"I miss u, wish u missing me more"

Rindu. Bila kau rindu, kau mengharapkan dia merindukan kamu juga. 

Sayang, Bila kau sayang, kau mengharapkan dia pun sayangkan kamu juga.

Cinta. Bila kau cintai dia, kau mengharapkan dia pun cintakan kamu juga.

Tapi, in realiti.

Rindu. Bila kau rindu, dia tak mengharapkan kamu langsung.

Sayang. Bila kau sayang, dia buang rasa sayang kamu dengan tidak mengharapkannya.

Cinta. Bila kau cintai dia. Dia dengan kejamnya mencintai orang lain.

Kejam kan ? Tak kejam sangat lah. "ini kata2 seorang pendusta."

Kejam kan ? Sangat kejam. "ini kata2 seorang mangsa"

Kejam kan ? rileks je. "ini kata2 seorang penipu."

Kejam kan ? kejam. "ini kata2 seorang kecewa."

Pada dasarnya, kamu juga mahu bahagia dengan orang yang tersayang. tapi hajat awak tak kesampaian.

Bila lihat si dia dengan orang lain.

Apa awak nak buat ? apa korang nak buat ? Apa kamu nak buat ?

Tunggu ? Move on ? Setia ?

See, memberi harapan dan menerima harapan sangat berbeza.

So, Choose one.

My love.

Muhammad Afiq Izwan

4 comments:

mizsfatima said...

tengok keadaan la.

Abg Stalker said...

jwpn pd persoalan.ikut kata hati,mati.ikut la pilihan hati,percaya dgn apa yg di depan mata.cinta,kasih syg,dan kesetiaan x nmpk sbb abstrak.tp kita bole rasa.utk skrg ni,selagi blm halal,kita x bole percaya dgn apa di depan mata. :) tp,sebgai persediaan utk mendtg,calon tu kn perlu.dan itu la gunanya pilihan hati.mcm mn nk bt keputusan,pilihan di hati anda. ;)

Rara Nasiha said...

bergantung pada keadaan, dan rasa ketika itu. :)

chefgunawanjamil Obie said...

keadaan...juge

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...