Terima kasih . syg korang ;)


Saturday, March 24, 2012

Entry untuk Si dia .

Assalamualaikum.

Awak minta couple : 17 Mac 2012

Awak , ingat tak masa mula kita kenalan dulu ? masa tu kita ada gath dekat TS . heee , masa tu awak senyap je . takpe, itu boleh dimaafkan lagi . Masa itu awak dikenali sebagai Oren susu . saya kenal awak sebenarnya , tapi macam malas nak layan. Well , masa tu awak dengan someone kan ? so , better jangan mengacau hak orang ;)

Dan masa kat TS , saya pun layan awak macam kekawan yang lain la . Dan tak ada perasaan yang timbul dalam kalbu ni . Masing2 ada life sendiri . Tapi itu la kenalan kita yang pertama sekali ;) Lepas balik je malam itu , awak terus add saya dekat fb . haha . tak sangka awak jumpa juga fb saya kan3 ?

Awak , ingat tak masa kita keluar kali kedua , awak call saya masa dalam monorel . saya terkejut aw ? haha .  tetiba je awak call n tanya saya dekat mana . Lepas saya cerita saya seorang2 di TS , awak terus kata tunggu awak , masa tu terharu kejappp ! *sob sob

Tak lama kemudian , awak pun muncul . masa tu pun ada gath kan3 ? awak teman je saya sampai orang lain pun sampai . haha , saya masa tu nak je peluk cium awak sebab teman saya *ok bab ini melampau. Tapi , masa tu saya pelik , kenapa awak jalan depan tetiba slow n teman kan saya dekat belakang ? pelik kejapppp ! haha ;)

Awak , ingat tak masa kita jumpa dekat mid pulak ? selang sehari je kita lepas jumpa dekat TS tu demi jumpa aina *adik tersayang , saya call awak nak jumpa tak ? nak beli tiket wayang cerita sumpahan kum kum . tanda saya ingat awak aw ? haha . sila terharu.

Lepas je dengar awak nak datang , terus macam happy sejenak , sebab tak sangka awak bebetul nak turun mid ! kadang2 rasa bersalah sebab awak penat2 turun mid . huwaaaaa T_T. Dan masa itu juga , saya belum ada timbul perasaan apa lagi , tapi tataw la awak kan3 ? *kenyit2 mata.

Pertemuan yang keempat sebenarnya yang merapatkan kita berdua . Pertemuan dalam masa yang singkat dan berada di KFC ! Masa itu awak nak pergi KL kan , hantar dokumen . tetiba awak msg , awak nak datang KL , terus saya tanya nak jumpa tak ? haha , gatal nya saya . Eksited la , orang da datang area KL , mau tak eksited ?

Dari situ la kita bermula berSMS , berKaling kan3 ? haha .

Pertemuan kelima juga berada KFC ,macam tak ada tempat lain je kan3 ? tapi tu la hakikat nya . tempat gua bukan tempat ada banyak makanan pun , ada pun kedai cina , kau nak ? ahhah.

Tapi masa itu la kita start ada feeling , ada bibit cinta . macam dekat dengan awak , mesti rasa blusing , rasa bukan macam 1st kita jumpa dahulu . dan saya tahu , awak pun perasaan macam tu kan3 ? malu lettew. hakhak.

Awak, ingat tak masa kita jumpa abang ben malam itu , sanggup mengharungi pergi putrajaya sebab semata2 jumpa awak . hoho . tak apa la , penat sedikit pun demi awak . sanggup aw mengharungi jem2 sebab nak pergi putrajaya nun ;)

Sampai sempat meluahkan perasaan dekat kak tyee dan PR *akk dan kawan kesayangan* dalam kereta lagi . hekhek. tapi takpe , semua tu untuk awak ;) Siap kena perli sebab awak kongsi makanan dengan saya sebab roti tu besar sangat . harhar 

Awak. ingat tak malam kita pergi makan tomyam tu ? haha . masa tu tak plan langsung nak pergi makan tempat area tu . tapi da terlajak ke sana , alang2 jumpa awak terus laaaa dan rasa je bahagia masa di samping awak .

Dan baru2 ini dating lagi dekat mid , awak selalu je di samping saya . awak tahu saya dalam kesusahan , awak sanggup ikot saya pergi mana saja sebab nak tenteramkan saya , then kita bermula kongsi earphone n mula la bluetooth lagu tu kan sayang ? hehe .

Kenangan tu . ^^,

Dan saya masih ingat lagi , masa awak minta couple tu , sangat simple je . tapi awak pulak kata "awak tak romantik macam orang lain" Bagi saya , romantik ke tak , lain cerita . yang penting niat awak tu betul ;) kan3 ? haha. 

Takdir tuhan menemukan kita dua , masing2 ada sejarah yang sama . Details? tak perlu la kot . simpanan sendiri . hekhek. tapi macam tahu2 je kan sayang ? haha.

Dan sekarang , kami bahagia . Alhamdulillah . Harap ini adalah yang terakhir buat kami insya-ALLAH , doakan kami.


Kenapa la dia sangat hensem dalam pic ini , atoi ! kan da tergugat iman tengok banyak kali . eh ? lupa la . hai mak ! 

okbai.



15 comments:

Aesya Zealous said...

yeayy !! semoga bahagia dgn oren susu!! hehehehe

ikhlas drpd ex-orensusu.. (HAHAHA OKAY TIPU)



P/S : korang, goodluck tau. suruh si amin cari duit byk cepat2 pastu kawin! aku tak mau dgr clash sana sini okeh!! hehe!!

.miSz bubbLe. said...

ehem . semoga akk happy oke syg :)
lupakan dia :) masukkan amin dalam kenangan yang baru .
love you kakak :)

aydah ahmad said...

gud then ! amin amin amin ! semoga berkekalan hingga ke akhir hayat ! kawin jemput aku aku datang punya okay ! hiks !

sweet laa korang :) meow meow ! haha . kita pun sama dengan kak cah ats nih tamau dah dgr ptus-2 lagi dah . tamau dgr JK je memanjang . hikshoks !

weh orens susu ! kau jage farrah lelok tauu ! jgn sakit-2 kan hati dia. farrah ! comel . okbye !
dulu aku kenal kau sebb kau kaki dudel n kau prnah bg dudel kat aku . bahahah ! maceh-2

Mnaz said...

uhukk...thank sayang... luv you <3 !!

Mnaz said...

suweddnya... *terharu ..thanks awak ^^

Unknown said...

untunglah leh jumpa hari2~

Unknown said...

so suwiiitttt~

AnakPakZohar said...

uhuk uhuk uhuk.. hamboiii kemain.. rementikkk tauuu.. hahahaa..

moga berkekalan... kahwin sila jemput,,, *wink3 =P

Shiema Sufian said...

semoga bahagia selalu ye (:

shafinasofians said...

Woahh sweeet . Nak mintak pakwe buat cemnih jugak ah

starzieti said...

alololo, comel kisah die. :D

tieka said...

so sweet...dah agak dah..confirm korang akan kapel punya..hahaha..masin mulut aku kan?? apa2 pun harap2 kekal lah hendak ye..aminnn..cepat2 ke jinjing pelamin noh..aku jadi pengapit ko ek farrah..hahah..

Jemari MonteL said...

co cuwetttt..... ok baiiii .... :p

Maira Quee said...

co cuweet..

Unknown said...

sweetnye farrah and orenz :)
semoga bahagia ke jinjang pelamin .
sentiasa mendoakan korang berdua
^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...