Terima kasih . syg korang ;)

Wednesday, February 1, 2012

Tuhan , tolong lembutkan hati kawan aku .

Assalamualaikum.

Hari ini , aku sangat rajin .

Sebab : Berukband sangat lajuuu ~

Ok faine , aku nak ceriakan suasana pun tak boleh sebab ada orang duk membebel sebelah aku supaya taip entry serius .

ENTRY SERIUS ? 

Ye , entry serius dan perkara ini memang terjadi kepada semua orang .

Kawan mengkhianati kawan . Dalam bahasa rojak , kawan tikam belakang kawan or kawan makan kawan. Ramai yang tahu , kawan jenis macam ini , melambak la dalam dunia realiti . Even dalam dunia maya sekali pun , akan terjadi.

Eh , betul ker ?

BETUL LA .

Aku tak dikecualikan pun . aku pun manusia biasa.

Aku cuma berharap , biarlah hati nya dapat hidayah dari ALLAH SWT . Kalau kau baca entry aku yang tak seberapa ini . kalau kau nak tulis entry pasal aku . Aku da tak kisah la . sebab aku tahu . kau tak tahu perkara sebenar .

Dan yang mulut2 anasir tuduh or fitnah tu, sudah2 la ek ? walau aku tak nampak , tapi tuhan sentiasa tengok kau buat apa . malaikat sentiasa tulis kejahatan kau dan kebaikan kau . INGAT ITU .

Dan aku tahu , kau tak mungkin jadi kawan aku lepas ini .

Bak kata SAHABAT , rela putus silaturahim dari masih berkawan dengan beliau yang sentiasa menjatuhkan dia .

Ingat weyh , FITNAH ITU LEBIH KEJAM DARI MEMBUNUH .


p/s : sekarang bukan mengumpat , tapi ampunkan aku ya allah ~

#okbai



2 comments:

Aesya Zealous said...

moga hati beliau lembut. aminn

Jemari MonteL said...

ermmmm same wit meeee

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...