Terima kasih . syg korang ;)

Thursday, January 26, 2012

Kau Sangat OHSEM ! Part one.

Assalamualaikum ^^,v

Kau sangat OHSEM apabila engkau tak mencarut . tak kira lelaki atau perempuan . sebab setiap perkataan adalah doa , kalau engkau asyik cakap "BEBY" <---- sensored la sedikit , tak mustahil engkau2 sekali menjadi haiwan itu ;)

Kau sangat OHSEM apabila pandai menjaga hati pasangan . Yela , aku asyik target lelaki je . kali ini entry aku universal gitu , hewhewhew . Ehem , asal lari topik ! Maklum la , kalau pasangan bercinta , mesti ada up and downs kan ? so , pandai menjaga hati . tak muncul la tarik2 rambut or tumbuk menumbuk dengan orang lain ;) harmoni jer .

Kau sangat OHSEM apabila kau tahu adat susila kau . Rukun negara pun ada ayat ini "KESOPANAN DAN KESUSILAAN" so , apabila bersopan dengan orang lain , orang lain pun tersipu malu je berjalan depan anda . kalau ada yang pakai baju macam tak cukup kain , lelaki lak macam tak cukup seluar sampai terlondeh ;) masyaallah -.-" orang lain pandang anda tepi gantang je u know ? walau kau boleh mengubah sejarah  #ok tipu.

Kau sangat OHSEM apabila kau rokok , kau pergi jauh2 dari kami yang suci dalam debu #eh . sebab kalau nak bunuh diri itu , pergi la jejauh sana . jangan babitkan kami untuk mati bersama kau . sebab setiap hembusan dari kau adalah beracun . eeeee . Seram la pulak -.-" so , pandai2 la ek ;)

Kau sangat OHSEM apabila memakai songkok ,telekung bila berdekatan dengan surau . lagi2 lelaki . perempuan ini malu2 sedikit nak pergi . sebab takut pulak mata memandang "KEHENSEMAN" seseorang yang memakai baju melayu dan kain pelekat . tahu tak hensem orang macam ini . masyaallah , zina mata . ampun kan aku YA ALLAH .

bersambung ...


p/s : Kau sangat OHSEM apabila kau baca blog aku . hehehhehe ;)

#okbai.


sumber : Khai

ehhhhh , kejapp , header guwa bertukar ! dush , plang, pung ! -----> tukang buat header "Alia Hazmin"

TERIMA KASIH

*rasa nak buat macam orang jepun yang beberapa kali tunduk hanya ucapkan terima kasih.



4 comments:

Adylia Qarissa said...

dkna sangat ohsem bila taip komen ni :)

starzieti said...

saya sangat ohsem bila masuk blog nih. hehe. :D

Eyda Syahida said...

aku rasa aku ohsem bile masuk sini! ^^

Noraien said...

ohsem nyer entry nieee :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...