Terima kasih . syg korang ;)

Sunday, November 6, 2011

Noob .

Assalamualaikum ^^,

Pernah rasa tak ? erkk .

Aku pernah rasa . siyes . Jap2 , aku nak tanya .  rasa2 bagai nie . tahu ke aku cakap apa ? hikhik ;p

Pernah rasa tak ? suatu hari . benda depan mata pun kita tak perasan macam kunci rumah atas meja . tapi tak perasan , cari seluruh rumah .

Lepas itu kita give up . tengok2 kunci itu depan mata .



Noob .


Kes 1 :
Masa tu , aku kesibukkan dan pada masa yang sama , banyak kerja yang memerlukan tenaga mental . Then , aku perasan pensil kesayangaku hilang .



Rupanya , berada di tangan gua .



Noob .





kes 2 : 
Cari kunci kereta aku . aku ingat aku simpan dekat dalam beg .



Rupanya , kunci itu berada di tangan bapak gua .



Noob.




Kes 3 :
Cari dompet aku . aku pun ingat la dekat laci meja sebab selalu simpan situ . cari punya la cari .



Rupa nya , dompet dalam beg gua .



Noob .







Aku rasa banyak kali aku kena kes macam ini .

Agak2 , kepala aku nie ada masalah ke ?

#okbai .



6 comments:

Nyamuk Terbang said...

g operate kpla
#kbai

Aesya Zealous said...

aku rasa better ko gi hosp sakit jiwa. hahah

cinte banget same kamu said...

ade jugak orang pelupe mcm u ye...?

Ku Azhar said...

mak aiii...hehehe kna mkn ubat anti pelupa nie...hheehe

Pendamba Mawar said...

normal ar tu.hikhik

Junk said...

hehe.. kepala ok tp jiwa xok.. hehehe..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...