Terima kasih . syg korang ;)


Monday, August 8, 2011

Tahniah !! Abg Ben dan wife dapat orang baru ;)

Assalamualaikum ^^,

Pada pagi yang sungguh mengantuk ini , maklumlah hari isnin . sesiapa yang bekerja itu 'kompem' rasa malas nya tahap gaban teruk . hehehe . ini pun terkebil2 mata nak menaip nya .

haish . dengan bekal kan 'berukband' yang masih setia dengan tuan nya . masih boleh nak berblogwalking blog2 yang telah menjenguk blog farra ;) nak harapkan UNIFI ini . memang tak dapat nya jep . lambat benau orang nak betulkan 'line' UNIFI' dekat office ini . dari pada tunggu yang tidak pasti , bawa je la 'berukband' ini ke mana2 je ;) tak gitu ??

Semasa farra nak balas komen entry semalam . farra rasa tertarik hendak membaca entry terbaru abg ben . yela . antara sebab2 followers farra ialah dari segmen abg ben . so , apa salah nak membaca entry nya yang lain ye dak ??

Then , berita yang ditunggu2 oleh mereka . nak tahu ?? meh la klik link di bawah ini . rasa lebih baik tuan nya badan menceritakan dan hebohkan berita gembira ini kan ??


Tahniah yer abg Ben . agak2 Abg Ben Jr akan meneruskan legasi abg untuk menulis blog tak ?? hanya tuhan saja yang tahu ;)

p/s : syukur alhamdulillah ;)

sekian #okbai

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...