Terima kasih . syg korang ;)

Sunday, August 14, 2011

Mengantuk melanda ~

Assalamualaikum *sambil menguap*

Ish , tak suka la time2 nak BW , ada je halangan . mengantuk bukan main lagi , sambil menaip sambil menguap . apa jenis anak dara la , macam jantan !

Tolong la mata . semalam tak ada lak nak terkebil-kebil , tak ada nak mata berair macam lepas mandi , tak  nak baring katil yang sudah lama menunggu itu . Jangan la engkau buat perangai malam ini pulak ? aduyai !

Dulu zaman sekolah selalu farra mengalami penyakit mengantuk ini , maklumlah , sekolah harus tiba sebelum pukul 7.15 am . so , sebagai pelajar yang berhemah , farra datang selewat2 nya pukul 7 pagi . standard la tu , seorang pelajar harus tepati masa *puji kemain ! tapi , setelah sampai ke sekolah ,  mengantuk melanda apabila masa pertama adalah subjek AKAUN ! cis , sungguh tidak adil la pentadbiran di situ !

"Mentang2 subjek akaun , ekau boleh mengantuk ?!" berdesing ke telinga ku sebentar . perghh , menusuk kalbu yang tersedia tertusuk . dia mengajar boleh tahan mengantuk ! macam mana farra tak gantuk weyh ! semua nak tengok nombor , sama seperti math . tetapi itu subjek kegemaran farra tu . itu tak boleh nak ponteng la . tapi akaun ? sanggup !

tetapi , takdir mengubah segala nya , subjek yang paling mengantuk adalah punca rezeki farra . mana tak nya  ? mana tumpah nya kuah kalau tak nasi . family farra ada sejarah perakaunan . so , nak tak nak . terpaksa terima dengan rela hati . sekarang pekerjaan ku sebagai KERANI AKAUN .

p/s : harap2 esok tak banyak la kerja ;)

sekian . #okbai .


1 comment:

fierul said...

hehe sy ta ske akaun dlu . smpai nges2 sbb ayh pksa g tknik blajr bidang akaun . hehe n skrg stdy lari trus dri akaun :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...