Terima kasih . syg korang ;)


Sunday, March 10, 2013

Menunggu

Assalamualaikum

Menunggu itu penat

Menunggu itu letih.

Menunggu itu menguji kesabaran.

Tapi, itu lah manusia selalu buat.

Menunggu.


Aku? Aku menunggu seseorang.

Mengharapkan dia menoleh kembali.

Ya, dia menoleh. Tapi sekejap.

Sekejap tapi bermakna buat aku.


Hati aku sakit.

Hati aku sedih.

Hati aku kecewa.

Tapi bukan bermakna aku tak menunggumu.


Ya, aku selalu dikatakan bodoh 

selalu dikatakan tidak menuju kehadapan.

apakan daya.

masa silam ku masih dikunci rapat oleh dia.


Samada sehari, seminggu, sebulan atau setahun.

Aku terus menunggu sampai hingga aku penat sendiri.

lalu aku melangkah ke hadapan.

tetapi....


aku tetap menunggumu sehingga kini.



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...