Terima kasih . syg korang ;)


Thursday, July 7, 2011

Pengumuman khas ;)

Assalamualaikum ^^

setelah mendapat nasihat otai blogger iaitu Nisa kay . saya nak buat pengumuman khas ;)

saya dapat tahu yang ada seseorang telah terasa dengan entry saya sebelum ini . (tak payah bagi backlink) .
so , biar saya jelaskan kepada beliau .

Entry itu , hanya sebahagian sangkut paut dengan anda . sebab dalam entry itu , ada beberapa watak yang saya cerita kan . ( not entirely connected to u dan saya rasa sipi2 je berkenaan dengan anda . overall , apa yang saya cerita itu , bukan anda sahaja )

so , dia salah faham di situ . tapi terima kasih la membaca blog saya yang tak seberapa ini ye ^^, siap tolong menaikkan traffic jew ;)

straight to the point . jikalau anda memang terasa terhadap entry saya itu , saya dengan merendahkan ego saya dan mengalah (mengalah bukan kalah ye kawan2 ku ) .

dengan ini saya mengumumkan saya :

MEMINTA MAAF . 

Sebab saya telah membuat anda terasa hati . malas nak panjangkan cerita dan sedih2 ini . 

kalau anda tidak memaafkan saya , saya tak kisah . sebab saya da pengumuman khas untuk anda . itu antara tuhan dengan anda , janji saya da buat tanggungjawab saya sesama manusia ;)

no point nak bertekak . no point nak berbalas2 di blog . berdendam2 semua (even saya ada perangai macam tu ) 

so , cerita ini fullstop & the end ;)

4 comments:

Zu said...

Tapi, orang ni tak kan berhenti berdendam. Sampai bila la kan.. Erk.

Farrah yong said...

Kalau dia nak berdendam dgn farra . tak kisah la . farra tak dendam pun ;)

Nisa Kay said...

alhamdulillah....
takpelah, memohon maaf itu satu perkara mulia..
mengundur dan mengalah bukan bermakna kalah, tapi ia sbg bukti kita mmpu bertolak ansur dengan org biarpun org tu dah sakitkan hati kita..

insyaAllah ada ganjarannya utk kita di masa akan dtg..

:)

Farrah yong said...

@Nisa Kay : yela . agak lega disitu .
aminnnn . tnx for the advice nisa ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...