Terima kasih . syg korang ;)

Wednesday, March 16, 2011

K-On!! best...!!

msty korg pelik kan? npe tiba2 band jepun nieyh adew jew kat entry aq nieyh... 
sebenarnye... aq mmg da lame mnat band nieyh.. dorg da femes da kat jepun...
dorg kan start as anime.. then baru mncul sbgai live band.. aq xdapat la nk jmpe live band nyer song..
so, aq amik la yg anime... sme jew suara nyer pown...
xberubah ape2.. haha..
aq letak v.clip K-ON!! nieyh pown adew sbb nyer...
sempena kita mngingati orng2 jepun yg sedang dalam kesusahan...
yg negara dorg melanda gempa n tsunami... kecian sgt bler kita tgk adew yg maut akibat bncana alam nieyh..
tpy yg aq sgt kagumi ialah mereka masih berdisiplin apabila ambil bekalan makanan...
lau kita.. hahha.. berebut kot....tgk gmbar bawah nieyh..
berdisiplin kan dorg???
2 la moral2 yg dorg terapkan setiap hari dari kecil lagy...
dan 2 mnunjukkan hasil yg dorg amat disiplin...
xkesah la apew2 pown...
aq xckp yg kita2 nieyh x berdisiplin.. just xla mcm dorg nieyh..
smpai nk amik makanan pown beratur kot...
syabas JEPUN...!!
n kmi berharap sgt rakyat jepun selamat.....
so, sape2 yg nak sumbangkan or donate ape2..
pergi la ke saluran yg betul ea??
bnyak saluran yg betul untuk korg donate.. jgn main hentam jew....
nnty ape yg kita donate.. xsmpai ke jepun.. da bnyak kes mcm 2 da....
tpy ramai yg x serik.. masih mngambil kesempatan ke atas org dalam kesusahan..

skrg nieyh.. rakyat kita ssh aty kerana loji nuklear di jepun telah meletup...
dan mnyebabkan ramai yg tercedera akibat letupan itu...
haish... lepas satu2.... pas2 adew pulak gunung berapi nk meletus... 
haish.. 2 name nyer dugaan... 
kita cume ley berdoa utk keselamatan kita di sini agar kita selamat dary bncana..
malah adew sumber yg mngatakan ramai yg mula beli 
potassium iodide
potassium iodine nieyh ada lah untuk merawat radiasi yg rendah sahaja..
gmbar atas ini ada lah iodine yerk.. bukan dadah.... (xnk tnjuk label... nnty kne saman)
malah di amerika.. permintaan terhadap iodine melonjak hingga kekurangan stok 
apabila loji nuklear di jepun meletup..
dan mnyebabkan pembelian panik... padahal.. PM jepun belum mengumumkan tahap udara di jepun
mngandungi nuklear....
tpy nak wat cmne.. sifat manusia... cpt panik.... ~~ 
huhu.. k la... wat smntara nieyh.. entry sy jarang di update sbb bnyk kerja larh.. nieyh pown curi masa.. haha
sory2 bosh.... =.="
k la... sekian 
asslamualaikum... 
peace




2 comments:

Zuraidah said...

Betul. Dorang memang sangat disiplin.

Kita yang kat malysia ni, kadang2, boleh dikatakan jual ikan a.k.a Selfish. Erk. Pentingkan diri je.

Farrah yong said...

yup2... mmg kita patut puji dorg,... hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...